Copywriting
dla branży fotograficznej
i ślubnej
Przy wyborze copywritera, warto zwrócić uwagę na to, jaka jest jego specjalizacja. Choć dobry copywriter może z powodzeniem tworzyć treści dla klientów z różnych branż, to jednak nic nie zastąpi doświadczenia w konkretnej dziedzinie. Jeśli zależy Ci na tekstach wysokiej jakości, które nie będą zlepkiem treści istniejących w sieci, koniecznie postaw na współpracę z copywriterem, który ma już doświadczenie w Twojej branży lub pokrewnej.
SEO copywriting dla fotografów ślubnych
Robisz wyjątkowe zdjęcia, które zapierają dech, ale trudno Ci docierać do nowych klientów? Piękne fotografie, profesjonalny warsztat i miłe podejście do klientów to jeszcze nie wszystko, o co musisz zadbać, by Twoja strona internetowa była widoczna w sieci i wysoko pozycjonowana. Czas nawiązać współpracę z doświadczonym copywriterem, który faktycznie zna i rozumie specyfikę Twojej branży i Twojej pracy.
Co mogę dla Ciebie zrobić?
-
Analizę fraz kluczowych i konkurencji.
-
Skuteczny tekst na stronę główną i podstrony. Zoptymalizowany pod SEO, profesjonalny i przykuwający uwagę.
-
Treść oferty, która zainteresuje potencjalnych klientów.
-
Teksty na bloga, które mogą zostać zilustrowane Twoimi zdjęciami.
-
Teksty na lokalne landing page – witryny tworzone z myślą o klientach z konkretnych miast i miasteczek.
Content writing dla branży ślubnej
Prowadzisz sklep online z zaproszeniami ślubnymi, a może wynajmujesz salę weselną lub specjalizujesz się w robieniu ślubnych bukietów? Konkurencja w tej branży jest ogromna, dlatego nie możesz pozwolić sobie na zaniedbanie działań marketingowych.
Content writing dla branży ślubnej to jedna z moich specjalizacji – dobrze wiem, co „w trawie piszczy” i na co zwracają uwagę Twoi potencjalni klienci. Chcesz zwiększyć widoczność swojej witryny i łatwiej docierać do nowych klientów? Postaw na:
-
Profesjonalne treści na swojej stronie internetowej, które będą również zoptymalizowane pod SEO.
-
Mailing – ciekawy i skłaniający do skorzystania z Twojej oferty.
-
Teksty na lokalne landing page – szczególnie przydatne, gdy działasz w konkretnej lokalizacji.