top of page
Poradniki i artykuły

Poradniki i artykuły

Merytoryczne treści na firmowego bloga i nie tylko

Profesjonalny wizerunek swojej marki możesz budować właśnie przy pomocy wartościowych i merytorycznych treści. Poradniki oraz artykuły tematyczne dostarczą Twoim potencjalnym klientom cennej wiedzy oraz korzystnie wpłyną na pozycjonowanie Twojej witryny. Taki efekt uzyskasz jedynie wówczas, gdy postawisz na bogaty, treściwy content, który będzie dobrze zbalansowany pod względem obecności fraz SEO.

Teksty na bloga – przykuj uwagę swoich potencjalnych klientów!

Znasz ten rodzaj frustracji, który pojawia się, gdy próba znalezienia w sieci prostej informacji skutkuje fatalnymi wynikami? W wysoko pozycjonowanych artykułach może aż roić się od frazesów i sztucznie lokowanych fraz, ale brakuje w nich najważniejszego - poszukiwanej informacji. Prawdopodobnie każdy natknął się wielokrotnie na bełkotliwe, bezwartościowe artykuły, którymi zalewane są liczne strony zapleczowe i nie tylko. Nie rób tego swojej witrynie!

Twój firmowy blog to najlepsza wizytówka Twojej marki. Jeśli będą trafiały na niego ciekawe teksty, poradniki, artykuły i newsy, zyskasz w oczach potencjalnych klientów.

 

Dlaczego warto zainwestować w merytoryczne i jakościowe teksty?

  • Dopracowane treści budują ekspercki wizerunek Twojej marki.

  • Lektura takich tekstów jest przyjemna i wartościowa dla Twoich potencjalnych klientów.

  • Merytoryczne teksty o odpowiedniej strukturze są premiowane przez wyszukiwarki.

U mnie zamówisz:

  • Teksty na bloga.

  • Artykuły sponsorowane.

  • Poradniki.

Pisałam artykuły sponsorowane, poradniki i wpisy na bloga dla takich marek, jak: Morele.net, NiezłeAparaty, TwojeMeble, SweetWedding, 9design, RynekPierwotny i dla wielu innych klientów.

Po czym poznasz dobry poradnik lub artykuł na bloga?

Będzie zwięzły i na temat – bez sztucznego pompowania akapitów i wielokrotnego powtarzania tych samych treści na inne sposoby.

Jego struktura zostanie zoptymalizowana pod SEO, znajdzie się w nim kilka fraz, które zostaną użyte w naturalny sposób.

Zostanie sformatowany tak, by wygodnie się go czytało – pojawią się nagłówki, wypunktowania i inne elementy rozbijające ścianę tekstu na krótsze fragmenty.

Będzie udzielał wyczerpujących informacji na wybrany temat – czytelnik znajdzie w nim odpowiedzi na pytania, które go nurtują.

bottom of page